rakkaat kuulijani. nyt on haettava saitsua ja lähdettävä kotio miettimään näitä kipeitä asioita mutta hokasin tässä jälleen kerran yhden asian, joka on ollut omiaan edesauttamaan suistumistani normiraiteilta:

ei riittänyt se että marja väsäsi esiteininä parempia ja kauniimpia vaatteita parpilleen. ei. minua rangaistiin vieläkin pahemmalla asialla: marjalle kasvoi teini-ikäisenä isommat rinnat. ja jos oikein kaivan tätä traumaa syvemmältä niin eikö siinä käynyt vielä niin että marjalla oli teininä vähemmän näppylöitäkin kuin minulla? kyllä. näin oli asian laita. sitä paitsi marja sai ensisuudelman aiemmin kuin minä, koska hän oli siihen aikaan huomattavasti aktiivisempi toimissaan mitä tulee kosketuksen hakemiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.

niinjajuu. heillähän oli isompi asunto kuin meillä.

missä aikataulussa muuten vanhenee kuvatunlainen henkinen väkivalta rikoksena? voinko vielä haastaa marjan raastupaan vastaamaan tekosistaan? tämä ei jää tähän marjaseni. luulit tietenkin että olen unohtanut kaiken mutta eieieiei. syntipukki tähän on löydyttävä, siitä lähdetään ja nyt se on löytynyt.

kelailen tässä pyhien aikaan hieman näitä kokemiani vääryyksiä ja otan heti arjen koittaessa yhteyttä lakimieheeni. sellaistahan minulla ei vielä tietenkään ole mutta olen varma että kohulakimiehet kilvoittelevat tämän tekstin luettuaan oikeudestaan edustaa minua vuosituhannen kohuoikeudenkäynnissä. "kohupatty haastaa kohumarjan".

jespoksholirei. huh kun helpotti. kyllä se aina on osa voittoa ja hyvää mieltä kun saa jakaa nämä ikävät asiat läheistensä kesken.