ei sit kuitenkan:


s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: pirr pirr

vip_k18.gif PattyDiPhusa => Toni..: haloo? bucket residens, lady of the haus spiikin

s.gifvip_k18.gif PattyDiPhusa: mulloo ikään ollut tällanen vienti

s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: sä näköjään lämpeät futareista??

vip_k18.gif PattyDiPhusa => Toni..: juuh

  s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: tässä ois

vip_k18.gif PattyDiPhusa => Toni..: siis pilkku? saanks mä ikkari oman pilkun?

s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: pilkuista en tiedä mut topparii voisit vaikka saada.

vip_k18.gif PattyDiPhusa => Toni..: monta kertaa pompotat palloa päällä?

s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: no empä oo laskenu, pusken ne pois vaan omalta maalilta

s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: ootkos sä millanen nainen?

vip_k18.gif PattyDiPhusa => Toni..: no sit ei toni. kiitos mielenkiinnosta mut ehkä joskus toiste

    s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: joo onhan noita kauniinmpia nuorempiakin tos tyrkyllä

vip_k18.gif PattyDiPhusa => Toni..: ainiin tosiaan, nythän sä vasta hokasit et mähän olen näin vanha ja ruma

vip_k18.gif PattyDiPhusa => Toni..: onneksi ajoissa ettei tullut sulle raumoja

s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: noo et sä ruma oo, ehkä tylsä vaan

s.gif vip_k18.gif PattyDiPhusa => Toni..: tylsyys on mun keskimmäinen nimi, mistä tiesit?

s.gif s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: sen vaan huomaa...

vip_k18.gif PattyDiPhusa => Toni..: näkyy siis päälle päin? oushit. nyt mä hajoon

s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: oisit voinu erotuomari paidas imee mua ku tulee valioliigaa lauth.gif

  vip_k18.gif PattyDiPhusa => Toni..
s.gifoisinko toni? oisinko oikeesti jos en olis niin tylsä?

vip_k18.gif PattyDiPhusa => vanilla.sub: ei hemmetti. moisin voinu imee sen piliä jos en ois nin tylsä

vip_k18.gif PattyDiPhusa => vanilla.sub: mä EN ala

s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: no siinä et pääse puhuu mitään wink.gif

  vip_k18.gif PattyDiPhusa => Toni..: mitä matsia sä kattosit sillä aikaa?
 
s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: varmaan ton tainion pelin niemee vastaan


s.gif YesMAM => PattyDiPhusa: hifkin peli ja sinä imet mun kalua



s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: käytätsä tollasii kenkii mitä on nikin takana
s.gif
vip_k18.gif PattyDiPhusa => Toni..: no sit ei toni

vip_k18.gif PattyDiPhusa => Toni..: mä katon ton west hamin matsin

s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: elämä on valintoja

s.gif Toni.. => PattyDiPhusa: kiihotutko west hamista?

juu ei ole mullakan muuta tekemistä ko vittuilla sätissä. säälittävää keski-ikäisen daamin ajankulua.

mutta nyt katsomaan bundesliigaa. se EI ole säälittävää ;o) suuks teille kaikille.