esikoinen laitto tekstarin että "huuho futiskengät".

apuamitä tää tarkottaa? vastaus pitää saada HETI koska harkat alkaa klo 16 ja sitä ennen niille pitää tehä siis jotain. huuhota? mikä on verpin perusmuoto tässä? säntäilenkö mä nyt pitkin tupaa ja peltoja ja yritän näyttää toimeliaalta ja vittutästä tuu taas mitään. hirveet huudot vaan kohta ko en ole huuhonu niitä. mitä niille kengille pitää tehdä APUA?

voihelvetti. hetikun mä luulin et mun elämä tästä helpottuu ko se vakaa toimeentulo alkaa huomenna ja kuukausipalkka ja muut työsuhde-edut kuten työsuheauto turpouusi merseedes ja ne kaikki matkat kauas tutustumaan muiden maiden liikennevaloihin ja niiden kulttuuriin ja tiistaina olin jo ajatellut moskovaan viikon reissua päivärahoilla ja täydellä palkalla + ylläpidolla koska sieltä samalla se venäläinen tyttöystävä kun paikalliseen lehteenkin jo laitoin kuvallisen ilmon "hei sinä viiksetön moskovan uusrikas kaunotar. onko elämäsi henkisesti köyhää muutoin niin yltäkylläisessä luis vuitton disainkodissasi? oletko jo kauan haaveillut suomalaisesta daamista ja kiihkeästä tasavertaisesta lesposuhteesta jossa sinä maksat kaiken ja minä näytän nätiltä kainalossasi? yst.vast tämän lehden kontt. nimim. patty diphusa (nimi muutettu)"

mitä mä teen nyt tälle huuhomisasialle?