ei muutoin jaksa tätä suomen epäpätevää talvea tänä vuonna. missä helvetissä on se meetrinen hanki jonka olen tilannut joka talvelle? hitto ko saa vielä helmikuussa tehä iltatalliröitä pelkissä pikkareissa ko talvihaalarin kans tulee niin quuma. ei hyvä ei hyvä.

Tiedätkö, mitä olisi tapahtunut, jos olisi ollut kolme viisasta naista kolmen viisaan miehen sijasta? -He olisivat kysyneet suuntaa, saapuneet ajoissa, auttaneet synnytyksessä, siivonneet tallin, tehneet perunalaatikkoa, tuoneet käytännöllisiä lahjoja ja maailmassa olisi rauha!

aamuinen kehityskeskustelu neiti kevään kanssa:

- äiti, missä ne mun toppahousut on? - en tiedä kun en ole käyttänyt. tarviitko niitä kun ulkona on melkeen kesäkeli? - juu tarviin iltapäiväkerhossa. (ip-kerho on samassa talossa koulun kanssa. lat.huom)  MISSÄ NE ON? - minne olet ne jättänyt? - no varmaan eilen sinne ip-kerhon kuivaushuoneeseen. - no sieltä saat ne sitten kätevästi kun menet kouluun. - eikun mä tarviin ne NYT! - siis tarkoitatko lapseni että minä ajan nyt autolla ip-kerhoon hakemaan niitä sun toppahousuja ja tulen sitten takaisin? - joo koska mä tarviin niitä ip:ssä. - mutta tarviitko niitä nyt matkalla kun minä heitän sut kouluun samalla ko menen töihin? - no en tarvitse. - eli voit varmaan ottaa ne heti kouluun mentyäsi sieltä ip-kerhon kuivaushuoneesta? -ei kun mä tartten ne NYT! - rakas lapseni. koska et tarvitse niitä automatkalla niin voit ottaa ne varmaan sitten kun menet kouluun. - HÖH! yks ei viitti hakee.

ja aamuinen automatka takapenkillä mökötystä. perillä auton oven paiskominen. hitto me mutsit ollaan kyl niiin tyhmiä ettei mitään rajaa...

*****************

Mikä täyttää Ladan käyttöohjekirjan puolet sivuista? -Juna- ja bussiaikataulut.

ja tää on niin paras:

 Lääkäri soitti potilaalle: Määräsin vahingossa masennuslääkettä ripuliinne. -Joo ihmettelinkin, kun oon istunut 2 tuntia paskat housussa, eikä harmita yhtään

***************************** keukeu