uusimmassa 7päivää lehdessä: "tapasin nykyisen mieheni helmeripelmeri tätisen-hätisen suomi24-sätissä. se oli rakkautta ensi silmäyksellä. hän käytti nimimerkkiä "aamurunkulla (cam)" ja minä olin "aamuNkasteinen suudelmasi". helmeripelmeri meni heti suoraan asiaan, tiedusteli josko voisin katsella hänen käteenvetoaan kamin välityksellä. koska olin sillä hetkellä toimeton, aamupuurot syöty ja odottelin siwan aukeamista sanoin että kyllä se vaan sopii.

helmeripelmeri on ehdottomasti elämäni mies, sen tiesin heti. se miehinen tyyli siinä vemputtamisessa, ei mitään säälittävää nupin silittelyä. muutama veto ja roiskaus suoraan marimekon verhoille. naamaansa helmeripelmeri ei näyttänyt mutta ulkonäkö ei ole koskaan ollut minusta se ratkaisevin tekijä. tiesin heti, että se on nyt seijamikaelille menoa. katselin nimittäin samalla helmeripelmerin taustalla näkyviä keittiön kaappeja ja huomasin, että ehkä hieman vulgaarista kosintariiteistään huolimatta helmeripelmeri on hyvin herkkä ja huomaavainen mies. kaapistot oli sävytetty kauniin vaaleanpunaisiksi ja ettei ihan aallon vaasiakin siellä ollut kera tulppaanien? helmeripelmerin herkkyyttä korosti vielä hänen ensimmäisessä kamisessiossa käyttämänsä stay upit. minulla on samanlaiset joten yhteenkuuluvaisuuden tunteeni vain vahvistui.

häitämme tanssittiin elokuussa viime vuonna. olen niiiiiiin onnellinen. hääpäiväämme aiomme juhlistaa tänä vuonna kamisession merkeissä. se on meillä niinku perinne jo. minulla on tallella se meidän ensimmäinen kamisessiomme ja olen sitä näyttänyt sukulaisille kaikissa sukutapaamisissa. "


Photobucket