krapulas ensin pelkää ettei jää henkiin. ja sit pelkää että jää henkiin.

no ei vaineskan. ei tää niin paha ole.

ilmoitin eilen esimiehelle että en aio enää tulla tänne pelleorkanisaatioon tämän päivän jälkeen (ensi viikolla olisi ollut neljä työpäivää ja sitten loppu) jonka jälkeen esimies piti vihdoin viimein kanssani sen kehityskeskustelun jota olin jo kolme kuukautta kaivannut. kaikki esittämäni epäkohdat tyrmättiin (kato ylläri....) ja jos kerran paikassa 20 vuotta ansiokkaasti palvelleet työtoverini eivät ole asioista valittaneet aiemmin niin tämähän on helvetin helppo yhtälö: MINÄHAN se olen tyhmä eikä johtamisessa ole mitään vikaa vikaa vikaa. esimiehen selän takana käytyjä lukemattomia käytäkeskusteluja ei tietenkään oteta huomioon ja näinhän se on että valitettavan suuri osa (naispuolisista) työihmisistä on niin pelkureita että he viettävät vuosikaudet työpaikassa ainoastaan toisilleen juputtaen ja marmattaen eivätkä omaa sen vertaa rohkeutta että sanoisivat joskus nämä asiat suoraan sille ihmiselle ketä ne koskevat. mie yritän pitää (työ)elämäs sellasen johtosäännön et puhun toisesta työkamustani vain ja ainoastaan sellaisia asioita joita voisin yhtä hyvin sanoa suoraan hänelle. esimies tässä suurin vellihousu on kun jatkuvasti marmattaa MUILLE TYÖNTEKIJÖILLE toisen työntekijän miinusasioita, koskee ne sitten työ- tai yksityiselämää. ja minua sellainen oksettaa. mm tästä sanoin eilen.

olin tätä työsopimusjupakkaa miettinyt siinä sitten sen verran että päätin että nyt minun sietokykyni raja on ylitetty ja sinne en enää jalallani astu. pelkurimaisuutta ehkä sekin? mutta koin sen tässä tapauksessa silkaksi itsesuojeluksi.

ja ylläri tietty sekin että mein työpaikalla ei ole luottamusmiestä. soitin yhdelle toiselle luottamusmiehelle ja hän sanoi että koska soppari ei ole julkinen asiakirja ja siinä näkyy kaikki minun henkilötietoni (mm. sotu) on se tutkimisen arvoinen juttu nyt tämä näitten mammojen aiheuttama sopparihässäkkä.

mutta hei haloo. eikö jo jokaisen tervepäisen ihmisen oma pääkoppa sano että moinen menettely on - jossei nyt rikollista niin ainakin- epäsopivaa?

noh. olin ehtoolla niiiiiiiin iloinen että tämä traumoja aiheuttanut tet-jaksoni on nyt loppu joten join melkiistään koko pullollisen punkkua...... siittä tää huano olo.

jatkan toiste. heikottaa.