avioliitto siis. paljon miekin kestän mut rajansa kaikella.

huspandi hoitaa aamutallin, iltatallin, päivätallin ja tarpeen niin vaatiessa yötallin. tankkaa autot, lanaa lumet, tuo tilipussin kotio säännöllisesti, ei juo eikä hakkaa, ei hyppää vieraissa mutta sallii rouvalle tyttöystävät. kantaa sammuneen rouvan naapurin metsästä olohuoneen matolle koisimaan, ostaa kenkiä ja saappaita, antaa just niin monta orkasmia ko olen tilannut ja enitaim ja maksaa mukisematta hööksin hevostarvikeostoslaskut MUTTA nyt saa riittää. kahvipannua se ei KOSKAAN MUISTA laittaa koneeseen vaikka saatana sanon siitä kaheksan kertaa viikossa. kun tiskikone täytetään niin sinne laitetaan se mokkamasterin pannu JOKAKERTA että on sitten puhas kun taas keitetään.

Photobucket

mikä ihme siinä on että ei voi? pannu on noin seittemän (7) senttimetrin päässä tiskikoneesta että ei kaameesti tule edes ylimääräisiä liikkeitä kun sen koneeseen laittaa. mutta ei. mielummin pesee sitten vajaita koneellisia kuin että sen pannun sinne.

huomenna maistraattiin ja kirjattuna kirjeenä tiijoksi hällen sinne työpaikalle. nyt loppu. nii viTTu. että kesällä sitten sinkkuna taas pyörin.

mä olen niin väsynyt. mullon rankka duuni ja osaan jo käyttää pöytäpuhelinta. siis semmosta missä luuri nostetaan siitä laitteesta eikä luojasentään EDES NÄE KUKA SOITTAA. siinäkin ollut hirmu homma opetella ko käyttänny tavallista puhelinta enää herraisä vuosikymmeniin ja saa joka kerta arvata että kuka siellä on ja onko tää nyt taas näitä "älä vastaa" -puheluja ku yrittäny niitä ladata kännystä siihen lankapuhelimeen mut ei. mun huspandi ei jotenkin ymmärrä että mä olen työssäkäyvä nainen jolla on oma ura ja mä en jaksa panostaa kotihommiin niin paljon kuin hän ehkä toivoo tai luulee. soneraltakaan saa tällasiin emergency-tapauksiin mitään tukea vaikka tänkin päivän vietin (taukoja lukuunottamatta) heijän muka-asiakaspalvelunumpaan soittaen. mitä ihmettä mä teen jos sieltä soittaakin joku "älä vastaa" -osaston rannalle ruikuttamaan jätetty kesäheila vuodelta 1984? änkytänkö sille että get over ja mee takas kotios?

tätä taustaa vasten te voitte rakkaat kuulijani ja ihailijani ymmärtää että mulla on nyt todella vaikee jakso menossa ja yhtään vastoinkäymistä ja kahvipannuhässäkkää EN TODELLAKAAN jaksa. eikä mun edes tarvi. sanoo doktor phil.

muthei. kumman se roomapoikamies otti? jäi eilen kattomati se vika jakso ko olin taas jossain vutisjutussa.