miun postiloota/puhelin/jokapaikka on iha tukossa ko vanit luulee et mie olen hävinny vaan täällä olen. ihailijakirjeitä selates menee vaan kaik joutoaika. tänkii jouvuin sen neljään kertaan lukasemaan että hokasin:

Olen komea sporttinen ja ruskeasilmäinen mies ja minä haluan siivota asuntosi vähissä tai ilman rihman kiertämää ja se on vasta alkulämmittelyä. Voin toki myös antaa ihanan rentouttavan hieronnan tai tarjoilla Sinulle hyvää viiniä/kahvia pieni essu päällänä, kun sinä nautit olostasi ja näkemästäsi.

Odotan, että otat yhteyttä minuun ja tartut mielenkiitoiseen tilaisuuteen. Sinä saat nauttia silmäilosta ja hemmotelusta. Haluan hemmotella ja pitää Sinua kuningattarena.

Samalla kun minä teen jotain yllä olevaa seikkaa voit halutessasi katsoa mielenkiintoista, kiinnostavaa eroottista elokuvaa, jossa mustat miehet antavat valkoisille naisille todella suuren nautinnon.

Odotan innolla vastaustasi!

T. Ken

miä olen nyt täs sohval maannu potslojollaan alun neljättä tuntia ja ootellu tätä essukeniä eikä telkustakan mitän mustamiesseksiä tuu ja kesken työpäivän läksin saikkua taas hakemaan ko jos ken kerran huushollin siivoo ja jalat hiaroo ja ehken vähän nipukkata hierasee kans ja kuoharii siin ohimennessään kaataa rouvan lasiin nin enhän mie nyt voi sillä aikaa kunnalla lorvia vaan täällä korsetis. mie melkeen jo luulen et onko miuta huijattu?

rahat takas. ehtoolla tuleepi matsia. mie kannatan venäjää. vaikkei se nyt varsin tänään pelaakaan nin silti kannatan. mie sanoin jo talvella että venäjä voittaa.