tää on aina yhtä ihena:

En ole mikään piironkinjalka
mä vaikka tässä istun ja vartoon.
Sä menit varmaan ompeluseuraan
ja tulet sieltä rauhoittuneena.

On meillä kaunis kristallikruunu
ja sitä sekä telkkarii katson.
Kun sinun runsas vartalos puuttuu,
mä istun vaan ja sua hirveesti rakastan.

Mä olen yksi karvainen Hjalmar.
Oon suora niin kuin Eiffelin torni.
Mä istun kuten snautserit istuu
ja ryhti on kuin Holkerin Harrin.

Mä Bahamalle varmasti lähden
ja elokuvatähtiä tiiraan.
Ja rahassa mä kylven kuin Roope,
ja sitä paitsi sua hirveesti rakastan.

Sä oot mun armain -
sä olet minun Bambi.
Sä oot mun armain...
Mä olen sinun karmea hurjakemies.

En ole mikään piironkinjalka -
on runojakin laatikko täynnä
ja akkunani alla on Turbo
ja kellarissa piilossa viulu.

On jälkapallokengätkin tuolla -
ne potkimista varmasti vartoo.
Nyt sinun runsas vartalos puuttuu..
Sä missä olet, varmasti pian hermostun...

Sä oot mun armain -
sä olet minun Bambi.
Sä oot mun armain...
Mä olen sinun karmea hurjakemies.

En ole mikään..
en ole mikään piironkinjalka!