tuleeko teille koskaan mieleen kaikkia kipeitä juttuja työkamuista kuten että ottaakohan toi vaaleeverikkö suihin mieheltään ja jos ottaa niin nieleekö kans ja miten toi partahäiskä tuuppaa eukkoaan, perinteisesti vai vallanko vappuna simapäissään intaantuu takaapäin ja voisko olla niin että ton suunniteluosaston insinööripomo kuitenkin pitää siellä housujensa alla naisten sukkiksia kun ihan olin haarakiilat näkevinäni ja sen heebon huoneen roskissa oli selkeesti amarin sukkahousujen pahviloota?

olen nimittäin huomannut kauhukseni että mulla menee suhteettoman paljon työaikaa tämmösten asioitten pohdiskeluun ja onko se miten yleistä vai pitäskö jo huolestua ja tilata työpaikkalääkärille aikaa? vai nusaseeko sekin siellä vastaanottojen välillä sitä nuorta harjottelijalikkaa sitä työpöytäänsä vasten nin että lääkärintakin helmat vaan hulmuaa ja potilaskertomukset lentelee pitkin laattioita?

molen kohta suorittanut kokonaisen viisipäiväisen työviikon kunnialla läpitte ja voielämä ko olen itestäni ylpeä. mie olen tavallinen veronmaksaja. juu-u. se tuikitavallinen jota aina siteerataan kaikissa yleisönosastokirjoituksissa. ihanaa. men tajuu miten mie en aiemmin ole hokannut että päivänsä voi kivasti täyttää tällee virallisella työnteolla. uskomatonta. noh, mielummin myöhemmin ko ennemmin tai pahimmassa tapauksessa ei koskaan.